مراسم تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته جهاد کشاورزی کردستان برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛خالد جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان  بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته جهاد کشاورزی کردستان که به مناسبت ولادت امام حسین(ع)و حضرت ابوالفضل العباس(ع) برگزار شد، گفت: ما باید با تکریم جهادگران و ایثارگران در حفظ و تقویت فرهنگ جهادی در مجموعه سازمان جهاد کشاورزی اهتمام ورزیم و با شیوه‌های نوین کشاورزی در راستای توسعه کشاورزی و آبادانی استان گام برداریم.

وی با بیان اینکه انجام این امورات و وظایف در قبال ایثارگران حتی جبران گوشه‌ای از ایثار و از خودگذشتگی آنها نیست، افزود: برگزاری این مراسم‌ها و تقدیر از این عزیزان به شکل نمادین بوده و هدف ما این است که بگوئیم، ما قدردان زحمات و از خود گذشتگی های ایثارگران هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه جهاد کشاورزی بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که مجموعه سازمان جهاد کشاورزی با کمک و همکاری ایثارگران سازمان بتواند امورات را به پیش ببرد و در راستای توسعه و پیشرفت کشاورزی استان گام‌های اساسی بردارد.

وی تاکید کرد در تمام مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان این مراسم برگزار می‌شود و از تمام جانبازان جهادی تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ د م

بهره گیری از ظرفیت ايثارگران جهادی برای توسعه کشاورزی

 

 

برچسب ها: جانبازان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.