بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز «چهارشنبه» آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با سپاهان برگزار می‌کنند.

زمان آخرین استقلال مقابل سپاهانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه به مصاف سپاهان  می رود.

آبی پوشان امروز «چهارشنبه» آخرین تمرین خود را پیش از دیدار برابر سپاهان در تهران برگزار می کنند.

شاگردان وینفرد شفر ساعت ۱۱:۳۰ با حضور در زمین صنایع دفاع آخرین تمرین خود را برگزار می‌کنند.

بازیکنان تیم فوتبال فردا ساعت ۱۶:۲۰ تهران را به مقصد اصفهان ترک می‌کنند.

شفر به نشست خبری نمی‌رسد

استقلالی‌ها در روز پنچ شنبه ساعت ۱۶:۲۰ به سمت اصفهان حرکت می کنند و وینفرد شفر نمی‌تواند در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان شرکت کند.

رحمتی با پیراهن بوفون در تمرین استقلال

در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا که المپیاکوس و یوونتوس با هم بازی داشتند، کریم انصاری فر پیراهن بوفون را گرفت تا به دوست صمیمی اش رحمتى هدیه بدهد و دروازه بان استقلال امروز با این پیراهن در محل تمرین استقلال حاضر شد.

زمان آخرین تمرین استقلال مقابل سپاهان مشخص شد

پشت پرده تمدید نشدن قرارداد غفورى با استقلال

با توجه به اینکه وریا غفورى پیش از ایام عید اعلام کرده بود که بدون قید و شرط با استقلال تمدید مى کند، اما او پس از این حرف و با درخواست مسئولان آبى پوش حاضر نشد پاى میز مذاکره بنشیند و دریافت مطالبات ٢ فصل و تمدید بعد از جام جهانى را بهانه کرد.

یکى از مدیران خطاب به او گفت در صورت تمدید نشدن قراردادت به جایت بازیکن گرفته مى شود که این صحبت به مذاق ستاره شفر خوش نیامده و این موضوع را به افتخارى و شفر اعلام کرده است.

زمانى که وریا تمدید قرارداد با استقلال را نمى پذیرد به او گفته مى شود که بهترین راست پاى ایران جایگزینش مى شود.

خواسته هاى عجیب ٢ ستاره شفر از استقلال

امید ابراهیمی و وریا غفوری که این روز‌ها ستاره هاى شفر به شمار مى آینده براى تمدید قرارداد هایشان خواهان آن هستند که باشگاه طلب‌های قبلی‌شان را تسویه کند.

به نظر مى رسد این ٢ بازیکن نه تنها خواستار مطالبات فصل قبل هستند بلکه براى تمدید قرارداد هم رقم بالایى را خواستار شدند.

شفر سپاهانى نمى شود

قراداد شفر با استقلال تقریبا تا ٢ هفته دیگر نهایى مى شود و او حضور این مربى در کادر سپاهان هم توسط نزدیکان باشگاه کذب اعلام شد

از طرفى شنیده مى شود شفر شروطى مبنیى بر تمدید قرارداد با ستاره ها، برگزارى اردو، زمین تمرینو مناسب و اینترنت پرسرعت دارد.

دروازه بان استقلال مقابل سپاهان مشخص شد

با نظر وینفرد شفر قرار است رحمتى در بازى مقابل سپاهان در درون دروازه آبى پوشان قرار گیرد و احتمالا حسینى هم بابت اعلام ناراحتى اش در صفحه اجتماعى نیمکت نشین شده باشد.

تمرینات ویژه مربی استقلال برای قائدی به دستور شفر

شفر به ساناک دستیار خود ماموریت داده که برای قائدی تمرینات ویژه در نظر بگیرد تا او شرایط بازی پیدا کند.

احتمالا قائدى تا قبل از فینال جام حذفى به تمرینات آبى پوشان بازگردد.

با اعلام دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال قائدی از فردا در تمرینات حاضر می‌شود.

دکتر نوروزی در این باره گفت: قائدی تست‌های پزشکی را با موفقیت سپری کرده است. فردا به همراه او در تمرین حاضر خواهد شد تا بر عملکرد این بازیکن در بازگشت به تمرینات نظارت کنم.

تماس توفیقی با وکیل ایتالیایی درباره پرونده پروپچیچ

به رغم اينكه پندار توفيقی، معاون باشگاه استقلال مدعی شده بود هيچ چيزی در مورد پرونده پروپچیچ دريافت نكرده است، اين مدارک از طرف وكيل باشگاه استقلال به اطلاع باشگاه رسیده بود و امروز توفیقی تماس تلفنی با وكيل ايتاليايی برقرار کرده است.

استارت ۳ مصدوم استقلال برای خونه به خونه

مجيد حسینی، روزبه چشمی و فرشید باقری ۳ بازیکنی هستند که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود از روز گذشته در تمرین استقلال حاضر شده اند.

اين ۳ بازیکن روز گذشته به صورت اختصاصی تمرین کردند اما امروز به صورت کامل در فوتبال درون تیمی شرکت کردند تا مشخص شود آنها مشکلی برای بازی کردن ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار