رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: کردستان در زمینه کشف مشروبات الکلی رتبه نخست را دارد و 54 باند فعال قاچاق کالا توسط نیروی انتظامی استان در سال گذاشته متلاشی شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جمال سلمانی رئیس پلیس آگاهی استان کردستان عصر امروز در نخستین جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سنندج، با بیان اینکه اولویت نیروی انتظامی در سال گذشته با توجه به نام‌گذاری سال و مرزی بودن استان مبارزه با قاچاق کالا بود، گفت: اقدامات خوبی در این راستا انجام شده که خروجی آن افزایش قابل توجه انجام عملیات‌ها و کشفیات قاچاق کالا در سال گذشته بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان بیان کرد: روش مقابله با قاچاق کالا در نیروی انتظامی استان از انتظامی و فیزیکی به اطلاعاتی تغییر کرده است و با همکاری مرزبانی از نقطه صفر مرزی تا شهرهای عقبه شناسنامه اطلاعات قاچاق کالا مشخص شده است.

وی از شناسایی محورهای اصلی فعالیت قاچاقچیان خبر داد و گفت: باندها و افراد فعال در زمینه قاچاق کالا شناسایی شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: در سال گذشته با اشرافیت اطلاعات و گزارش‌های مردمی 120 محموله مشروبات الکلی کشف و ضبط شده است.

سلمانی با بیان اینکه استان در زمینه کشف مشروبات الکلی رتبه نخست را دارد، گفت: 54 باند فعال قاچاق کالا توسط نیروی انتظامی استان در سال گذاشته متلاشی شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از شناسایی 149 انبار محل دپو قاچاق کالا در استان خبر داد و اظهار کرد: 55 جلسه اشراف اطلاعاتی در استان برگزار شده است و شاخص کشف شهرستان‌ها تعیین شده است.

انتهای پیام/ د م

شناسایی 149 انبار محل دپو قاچاق کالا در استان

برچسب ها: قاچاق کالا ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.