مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت : به مناسبت دهه امامت و ولایت ، طرح نذر خون در پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی اجرا خواهد شد .

اجرای طرح نذر خون در خراسان ‌رضوی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سیدحمیدرضا اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هم‌زمان با ایام فرخنده دهه امامت و ولایت طرح نذر خون مهدوی به مدت ۱۰ روز و در دو نوبت صبح و عصر، در ۱۰ پایگاه‌ اهدای خون خراسان رضوی اجرا می‌شود که از این تعداد ۵ پایگاه آن در مشهد است .

وی افزود: خراسان رضوی همه ساله جزو ۳ استان اول اهدای خون در کشور بوده و در سال ۹۶ پس از تهران و فارس ، با ۱۴۱ هزار و ۸۵۷ مورد خون‌گیری مقام سوم را درکشور داشته است .

اسلامی در ادامه گفت : نیاز به خون همیشگی است و محدود به زمان‌های خاص سال نیست؛ اما این روزهای مبارک فرصت مناسبی است برای حضور اهداکنندگان بار اولی که می‌خواهند در این امر خیر و خداپسندانه شرکت کنند .

گفتنی است این طرح از روز ششم تا پانزدهم ماه شعبان‌المعظم (سوم تا دوازدهم اردیبهشت) اجرا می‌شود و علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی خود به پایگاه‌های اهدای خون سطح استان مراجعه نمایند .

انتهای پیام// م.ط
 
 



اجرای طرح نذر خون در در ۱۰ پایگاه‌ خراسان ‌رضوی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.