سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳۵ ویژه برنامه ورزشی، فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته جوان (هشتم تا چهاردهم اردیبهشت) در استان اجرا می‌شود.

محمودرضا امیاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:    تجلیل از جوانان برتر و موثر استان در عرصه‌های ورزشی، قرآنی، کارآفرینی، گردشگری، علمی، فعالیت‌های رسانه‌ای و هنری و برگزاری جشنواره امید از مهمترین برنامه‌های هفته جوان استان است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که فعالیت‌های مرتبط با جوانان باید با رویکرد مشارکتی، امید و نشاط آفرینی باشد برنامه‌های هفته جوان استان نیز با همین رویکرد برنامه ریزی شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: پیگیری اشتغال، کارآفرینی، آسیب‌های اجتماعی جوانان، ازدواج، مبارزه با مواد مخدر، گردشگری و فضای مجازی از اولویت برنامه‌های این مجموعه در سالجاری است.

امیاری با بیان اینکه سال ۹۶، پنج هزار و ۴۶ برنامه در حوزه جوانان در سیستان و بلوچستان اجرا شد افزود: برای امسال نیز این برنامه‌ها در ۹ سرفصل توسط دستگاه‌های مربوطه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری ویژه برنامه های هفته جوان در استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار