مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه کشور گفت: گندم باید به نام خود کشاورز خریداری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ لطیف رستاد مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه کشور بیان کرد: با توجه به راه اندازی سامانه خرید گندم، مراکز خرید تضمینی این محصول، گندم را فقط به نام خود کشاورز خریداری می‌کنند.

وی تصریح کرد: بر خلاف سال‌های گذشته که گندم بوسیله افراد مختلف به مراکز خرید تحویل داده می‌شد، امسال با توجه به ایجاد فعالیت سامانه خرید، گندم خریداری شده فقط به نام کشاورز ثبت می‌شود.

رستاد ادامه داد: این سامانه یک سامانه تلفیقی بین جهاد کشاورزی و شرکت غله است که اطلاعات تمام کشاورزان در آن ثبت شده و چنانچه در زمان خرید گندم نام فرد تحویل دهنده در سامانه وجود نداشته باشد گندم از او تحویل گرفته نمی‌شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه کشور با بیان اینکه برخی از کشاورزان به دلیل بدهی خود به بانک برای جلوگیری برداشت پول گندم از حسابشان بوسیله بانک، گندم را به نام دیگر اعضای خانواده به مراکز خرید تحویل می‌دهند، افزود: بر اساس اعلام شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه کشور به بانک‌ها و دستورالعمل خرید، بانک‌ها به هیچ وجه از پول فروش گندم به جای طلبی که از کشاورز دارند برداشت نمی‌کنند تا کشاورزان با خیالی آسوده محصول گندم خود را به نام خود به مراکز خرید گندم تحویل دهد.
انتهای پیام /ت

صحبت‌های مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه کشور در خصوص خریداری گندم با نام خود کشاورز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.