وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصمیم وزارت امور خارجه آمریکا درباره حذف واژه «اشغالی» برای کرانه باختری در گزارش سالانه خود در خصوص حقوق‌بشر را ستود.

لیبرمن اقدام جنجال‌برانگیز آمریکا در انتشار گزارش سالانه حقوق‌بشر را ستودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، وزارت امور خارجه آمریکا در گزارش سالانه خود درباره حقوق بشر در سراسر جهان واژه اشغالی را برای کرانه باختری حذف کرد.

این روزنامه اسرائیلی در پایگاه اینترنتی خود نوشت آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصمیم وزارت امور خارجه آمریکا را در حذف واژه "اشغالی" در گزارشی که به کرانه باختری، نوار غزه و بلندی های جولان اشاره شده است، ستود و گفت این حقیقت بالاخره روشن شد.

وی در توئیتر نوشت: "این دروغ درباره سرزمین های اشغالی فلسطین افشا شد. می گویند اگر دروغی را به اندازه کافی تکرار کنید، بالاخره به حقیقت تبدیل می شود، اما حقیقت همیشه قدرتمندتر خواهد بود. گزارش وزارت امور خارجه آمریکا نیز این موضوع را ثابت می کند."

لیبرمن این اظهار نظر را پس از آن بیان کرد که وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه گزارش سالانه خود را درباره نقض حقوق بشر در سراسر جهان منتشر کرد و از واژه "اشغالی" برای کرانه باختری استفاده نکرد.

در حالی که در گزارش های قبلی بخشی تحت عنوان "اسرائیل و سرزمین های اشغالی" وجود داشت، در گزارش امسال به جای آن نوشته شده بود "اسرائیل، بلندی های جولان، کرانه باختری و غزه."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار