تشکیلات خودگردان فلسطین از اقدام جنجالی وزارت امور خارجه آمریکا در انتشار گزارش سالانه حقوق‌بشر این وزارتخانه انتقاد کرد.

انتقاد تشکیلات خودگردان فلسطین از گزارش جدید حقوق‌بشر آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، تشکیلات خودگردان فلسطین از اقدام وزارت امور خارجه آمریکا به حذف کردن اصطلاح «سرزمین های اشغالی» از گزارش سالانه خود درباره وضع حقوق‌بشر در جهان انتقاد کرد و آن را نقض آشکار قوانین بین المللی دانست.

تشکیلات خودگردان فلسطین این اقدام را نشانه برخورد دوگانه و سیاست یک بام و دو هوای مسئولان آمریکایی در تعامل با حقوق بشر و قوانین بین‌المللی توصیف کرد و افزود: این اقدام مسئولان آمریکایی به تمسخر گرفتن عمدی اصول و قوانین بین المللی و دستکم گرفتن این اصول و نافرمانی از آنهاست.

این بیانیه همچنین از اظهارات نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل در حمایت از اشغالگران انتقاد کرد. نیکی هیلی در اظهارات خود به طور مستمر از اشغالگران و جرائم آنها حمایت می کند و با ایجاد پوشش سیاسی برای اشغالگران، آنها را به ارتکاب جرائم بیشتر تشویق می کند. اشغالگران اسرائیلی در برابر دیدگان دولت آمریکا، به جنایت های خود ادامه می دهند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار