مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: بازی امروز یکی از فنی ترین دیدارهای لیگ بود و رد و بدل شدن پنج گل این موضوع را اثبات می کند.

صالح: دیدار استقلال و پیکان یکی از فنی ترین بازی های لیگ بود/ شاگردان شفر خویشتندار باشندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجید صالح درباره شکست پیکان مقابل استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر بیان کرد: یکی از فنی ترین بازی های لیگ را شاهد بودیم که در مجموع پنج گل رد و بدل شد. این امر نشان می دهد استقلال و پیکان فوتبال خوب و رو به جلویی بازی کردند.

او ادامه داد: پس از گل اولمان تا حدی احتیاط کردیم. این موضوع طبیعی است چراکه تنها پیروزی برابر استقلال امیدهای پیکان را برای کسب سهمیه آسیا زنده نگه می داشت. در مجموع بازی قابل قبولی ارائه دادیم.

صالح درمورد نوسان پیکان در لیگ هفدهم گفت: این امر دلایل زیادی دارد. مدت هاست که به دلیل غیبت یک هافبک تخصصی دچار مشکل هستیم. سایر بازیکنانمان با زحمت فراوان در این پست به میدان رفتند. دلایل فنی نوسان های پیکان باید بازبینی شود اما از تمام ظرفیتمان استفاده کردیم.

مربی تیم پیکان تهران خاطرنشان کرد: در برخی نقاط کمبودهایی داشتیم اما اگر بازیکنان تخصصی آن پست ها به میدان می رفتند می توانستند به پیکان کمک کنند.

صالح درباره تاثیر اهانت هواداران استقلال روی عملکرد داور گفت: فکر می کنم بازیکنان استقلال باید تا حدی خویشتندار باشند چراکه اگر به هر تصمیم داور معترض شوند، جو ورزشگاه به هم می ریزد. من جزء مجموعه استقلال بودم و از محرومیت بازیکنانش ناراحت می شوم اما اشکان خورشیدی در این بازی یکی از بهترین قضاوت هایش را انجام داد. امیدوارم بازیکنان و کادرفنی استقلال به این امر عادت کنند که دلیلی ندارد در زمان بازی کردن در ورزشگاه آزادی به هر سوت داور معترض شوند.

انتهای پیام/

اظهارات مجید صالح درباره دیدار پیکان و استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
plan
۱۷:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
هیچ کس ضعف داوری رو نمی گه مگه پرسپولیس اعتراض نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار