مجید صالح گفت: تمرینات و آکادمی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را در کلاس دانش افزایی مربیان بررسی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید صالح درباره حضور مربیان لیگ برتری در تمرین پرسپولیس اظهار کرد: ششمین و آخرین دوره مدرک حرفه ای آسیا  با حضور 15 مربی  زیر نظر فلمینگ در ایران برگزار می شود که این کلاس ها از 8 تا 17 فروردین ماه ادامه دارد. آخرین دوره این کلاس ها به صورت عملی برگزار می شود و قرار است وضعیت  کلی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس از جمله تمرینات و آکادمی های این 2 باشگاه را بررسی کنیم.

او ادامه داد: طبق برنامه قرار است از امکانات وشرایط  تمرینات 2 باشگاه پرطرفدار تحقیقاتی انجام بدهیم و نتایج را به مدرس فیفا ارائه بدهیم. فلمینگ مدرس فیفا تحقیق از 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را برای این دوره از کلاس ها ی عملی انتخاب کرده است چرا که این 2 باشگاه سابقه زیاد و هواداران پرشماری در ایران دارند.

صالح بیان کرد: 15 مربی در این دوره از کلاس ها حضور دارند که 7 مربی باید آکادمی و تمرینات استقلال را تحقیق کنند و 8 مربی نیز به بررسی باشگاه پرسپولیس می پردازند. نکته جالب این است که مربیان استقلالی از جمله من و رجبی باید امکانات باشگاه پرسپولیس بررسی کنیم و مربیان پرسپولیس هم تحقیقاتی از باشگاه استقلال انجام می دهند.

مربی سابق تیم استقلال تصریح کرد: در این کلاس دانش افزایی آخرین مدرک حرفه ای در فوتبال داده می شود. همچنین این کلاس ها 2 سال و نیم طول می کشد اما شرایط ما به صورتی بود که این کلاس ها 4 ساله به پایان می رسد. ما باید در آخرین روز کلاس دانش افزایی تحقیقات خود را به صورت مکتوب یا فایل تصویری به فلمینگ مدرس فیفا ارائه بدهیم و یک نسخه را به afc تحویل می دهیم. همچنین نتایج تحقیقات خود را به 2 باشگاه ارائه می دهیم تا استفاده کنند.

ذوب آهن  برای صعود از لیگ قهرمانان کار سختی دارد 

او درباره وضعیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: در ابتدا به 2 تیم استقلال و پرسپولیس به خاطر صعود به مرحله بعدی این رقابتها تبریک می گویم و امیدوارم این 2 تیم به عنوان سرگروه صعود کنند. ذوب آهن با باخت برابر الدحیل کارش برای صعود سخت شد و تکلیفش در بازی آخر مشخص می شود. تیم تراکتورسازی هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. اگر ذوب آهن هم بتواند در بازی آخر خود پیروز شود در آن صورت حضور 3 تیم از ایران در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا نتیجه قابل قبولی محسوب می شود.

صالح اظهار کرد: نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا در سال های اخیر فقط تا  مرحله نیمه نهایی این رقابتها رسیدند. البته  فقط ذوب آهن و سپاهان توانستند در سال های گذشته  به فینال این رقابتها راه یابند. تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی دارند و اگر بتوانند از مرحله حذفی این رقابتها صعود کنند به احتمال زیاد به موفقیت دست می یابند.

تداخل میان اردوهای تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا با گفتگو حل می شود 

کارشناس فوتبال در پایان درباره تداخل اردوهای تیم ملی با بازیهای لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: ما هم زمانی هدایت تیم استقلال را برعهده داشتیم با این مسائل مواجه بودیم. مسئولان فدراسیون فوتبال باید میانجی گری کنند و این موضوع با گفتگو میان سرمربی تیم ملی و مربیان باشگاه ها حل می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار