مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از انتخاب استان اردبیل به عنوان استان معین برای ایجاد اشتغال روستایی خبر داد.

بهروز رزمی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در جلسه هماهنگی منطقه ای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری که در اردبیل برگزار شد افزود: جلسه هماهنگی منطقه ای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با حضور مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران 5 استان به میزبانی اردبیل برگزار شد و مشکلات و چالش های اشتغال پایدار روستایی بررسی شد.

وی با اشاره به علت برگزاری این جلسه در اردبیل افزود: با توجه به عملکرد مناسبی که اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه بسترسازی اشتغال در حوزه ی آی سی تی و آی تی داشته این اداره کل از طرف وزارت ارتباطات به عنوان اداره کل معین اشتغال روستایی برای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان و قزوین انتخاب شده است.

رزمی افزود: در این جلسه مسائل و مشکلات و بسترهای لازم برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی بررسی و تصمیمات لازم جهت آماده سازی فضای مناسب برای ایجاد اشتغال روستایی گرفته شد.

وی گفت: برای کسب و کار در مناطق روستایی تاکنون چندین طرح به اداره کل ارسال شده که این طرح ها بررسی و امیدواریم برای این طرح ها که اکثریت درخواست وام برای شروع کار کرده اند از کمیته های مربوطه تائید را بگیریم تا در دریافت تسهیلات بانکی مشکلی نداشته باشند و بتوانند با ایجاد کسب و کار هم به اقتصاد کمک کنند و باعث اشتغال چند جوان شوند.

انتهای پیام/ح

بررسی مشکلات اشتغال پایدار روستایی در اردبیل

 

برچسب ها: ارتباطات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.