بررسی و حل مشکل فاضلاب و زباله رامسر با دادگاهی کردن و برخورد چکشی به نتیجه نمی‌رسد بلکه باید فکری اساسی دراین خصوص کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیم ناظریان رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران به مناسبت هفته سلامت با بیان اینکه سطح آب شهرستان بسیار بالاست گفت: فاضلاب و زباله شدیدا مردم رامسر را تهدید می‌کند و با دادگاهی کردن و برخورد چکشی نمیتوان به نتیجه رسید بلکه باید فکری اساسی دراین خصوص کرد.

وی افزود: وضعیت کشتارگاه‌های شهرستان مناسب نیست بطوری که کشتارگاه کتالم باید هرچه سریع‌تر تعطیل شود و کشتارگاه شهر رامسر نیز دست و پا شکسته کار‌هایی در جهت روند مثبت انجام داده است.

ناظریان گفت: باید تصمیمی شهرستانی در این خصوص گرفته شود و اصلا زیبنده نیست که یک صنف بخواهد برای کل شهرستان تصمیم بگیرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسرافزود: آب شرب شهرستان از لحاظ آلودگی مشکلی ندارد و فقط شبکه انتقال به دلیل فرسودگی گا‌ها باعث گل آلود شدن آب می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت نامنظم کلینیک تخصصی محوطه بیمارستان رامسر نیز گفت:: کلینیک ویژه قرار بود مستقل باشد، اما به دلایلی این اتفاق صورت نگرفت و مدیریت شهرستان در تلاش است هرچه سریع‌تر این مرکز را مستقل کند تا کیفیت خدماتش بالاتر برود که در این راستا طرح استقلال این کلینیک ۳۱ اردیبهشت سال جاری جهت تصمیم گیری به کمیسیون می‌رود.

رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر با انتقاد از برخورد‌های نامناسب با مردم در کلینکیک تخصصی رامسر، مستقل شدن این کلینیک را تنها راه رفع مشکلات دانست و افزود: اینکه مردم از ساعت ۵ صبح پشت در کلینیک میخوابند تا به ان‌ها نوبت برسد و پزشکی که فقط تعداد محدودی بیمار میبیند و کسی نیز نمیتواند به آن‌ها چیزی بگوید اصلا زیبنده شهرستان نیست.

ناظریان گفت: مردم تا کمتر از سه ماه دیگر تحمل بیاورند تا با استقلال این کلینیک و نوبت دهی الکترونیکی و حضور پزشکان اختصاصی این مشکلات را رفع کنیم.

وی افزود: سیاست‌های کلان درباره پزشکان باید در کل کشور تغییر کند و نقل و انتقال پزشکان نیز مثل پرستاران باید در اختیار مدیریت شهرستان باشد.

وی به معرفی سامانه ۱۹۰ جهت پاسخگوی وزارتخانه به مشکلات بهداشتی مردم پرداخت و گفت: پس از گزارش مردمی در این سامانه ما از سوی وزارتخانه فقط ۴۸ ساعت فرصت داریم نتیجه بازرسی را به وزارتخانه اعلام کنیم و مردم نیز میتوانند از طریق سایت پیگیر گزارش خود باشند.
انتهای پیام/آ

حل مشکل فاضلاب و زباله رامسر فرارتر از برخورد قانونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار