بمانی گفت:علی اصغر حسن زاده ،مهدی زاهدی و طاها نعمتیان نفرات دعوت شده به تیم ملی هستند که نعمتیان به طور مشترک و توام هم به تیم ملی بزرگسالان و هم به تیم ملی دانشجویان فراخوانده شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛رضا بمانی،مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم،گفت: نخستین مرحله اردو تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشور با حضور ۲۰ بازیکن از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت تا پنج شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در هتل آکادمی تهران با حضور ۲ فوتسالیست قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان از علی اصغر حسن زاده و طاها نعمتیان از استان قم برای نخستین مرحله اردو تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشور دعوت به عمل آورده است که حسن زاده در تیم گیتی پسند اصفهان و نعمتیان در تیم آتلیه طهران قم بازی می‌کنند.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم گفت: همچنین فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال دانشجویان نیز اعلام شده که ۲ بازیکن قمی در این فهرست قرار دارند و باید در اردوی این تیم در دماوند حاضر شوند.

وی عنوان کرد: تیم ملی فوتسال دانشجویان خود را مهیای حضور در مسابقات دانشجویان جهان در قزاقستان می‌کند و تیم ملی فوتسال بزرگسالان نیز در راه آماده سازی برای حضور در جام جهانی فوتسال قرار دارد.

بمانی عنوان کرد: مهدی زاهدی بازیکن تیم فوتسال هیئت فوتبال قم و طاها نعمتیان بازیکن تیم آتلیه طهران قم نفرات دعوت شده به تیم ملی هستند که نعمتیان به طور مشترک و توام هم به تیم ملی بزرگسالان و هم به تیم ملی دانشجویان فراخوانده شده است.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم در مورد وضعیت نماینده قم در لیگ برتر فوتسال بیان کرد: تیم آتلیه طهران با مشکل مالی مواجه است و تا زمانی که دغدغه این تیم برای مشکلات مالی رفع نشود شرایط حضور این تیم در لیگ برتر نمی‌تواند فراهم شود.

انتهای پیام/ح

دعوت از فوتسالیست‌های قمی به اردوی تیم‌های ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار