حکیمه نصیری، حافظ مازندرانی، تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی قرآن کریم در کنار نمایندگانی از ۲۸ کشور است.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: حکیمه نصیری، حافظ مازندرانی، تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در کنار نمایندگانی از ۲۸ کشور است.

وی با اشاره به کیفیت حضور شرکت کنندگان در مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان، افزود: در این دوره از مسابقات حکیمه نصیری از بانوان توانمند استان که در رقابت‌های سراسری امتیاز بالایی نسبت به سایرین کسب کرد به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در کنار نمایندگانی از ۲۸ کشور جهان محفوظات خود را به محک آزمون می‌گذارد.

حجت الاسلام حیدری گفت: دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان از یکم تا چهارم اردیبهشت ماه با حضور نخبگانی از کشور‌های مختلف جهان در هتل ارم تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: این بانوی شرکت کننده رشته حفظ کل قرآن کریم از استان مازندران در سال ۹۶ در چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف با کسب رتبه ممتاز، عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کرد.

وی گفت: حکیمه نصیری اهل شهرستان بهشهر است که در مسابقات استانی قرآن کریم نیز رتبه نخست را کسب کرده بود و راهی مسابقات کشوری و بین المللی شد.
انتهای پیام/آ

درخشش بانوی مازندرانی در مسابقات بین المللی قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.