رئیس اداره صنعت،معدن فردوس از شناسایی 53 واحد متخلف در طرح نظارتی نوروز 97 در سطح شهرستان فردوس خبر داد.

صادقی رئیس  اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان فردوس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛از شناسایی 53 واحد متخلف و تشکیل پرونده آنان در طرح نظارتی نوروز 97 در سطح شهرستان فردوس خبر داد و گفت:ارزش ریالی این پرونده ها 41 میلیون و 970 هزار و 700 ریال است که جهت طی مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی فردوس ارجاع شده است .

 

وی افزود:طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال و نوروز 97 از ابتدای بهمن ماه  سال گذشته آغاز شده و تا پایان فروردین 97 ادامه داشته است.

 

صادقی با اشاره به اینکه در زمان اجرای این طرح گشت های مشترکی با شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، میراث فرهنگی، شبکه دامپزشکی، اداره راهداری و حمل و نقل و غیره از واحدهای صنفی صورت گرفته است،ادامه داد:در این مدت قریب به 1000 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی سطح شهرستان صورت گرفته و 46 گشت مشترک نیز با دستگاه های ذیربط برگزار شده است.

 

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فردوس گفت:همچنین در این مدت 49 مورد گزارش به سامانه 124 این اداره و یا به صورت حضوری واصل که طبق بررسی های انجام شده 10 مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

 

وی اظهار کرد:بیشترین تخلفات صورت گرفته در طول اجرای این طرح مربوط به عدم درج قیمت،گرانفروشی، عدم صدور و ارائه فاکتور و غیره بوده است.

صادقی با اشاره به پرونده های رسیدگی شده گفت:همچنین در این مدت بیش از 5 میلیون ریال به شکات برگشت داده شده است.

 

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فردوس در پایان از شهروندان درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و غیر صنفی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، عدم صدور صورتحساب، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه و غیره مراتب را به سامانه 124  این اداره اطلاع داده تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/غ

 53 فقره پرونده تخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز 97 در فردوس تشکیل شد

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار