مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در امور بانوان از تشکیل پارلمان بانوان به زودی در استان خوزستان خبر داد.

لیلی نظر پور، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در امور بانوان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حضور زنان در بخش های اداری بدلیل طولانی بودن ساعت کاری و جلسات متعدد در کنار وظیفه مادری و همسری جای قدردانی داشته و امیدواریم که بانوان بتوانند با عملکرد موفق و ارائه توانمندی های خود در جایگاه های بالاتری قرار گیرند.

وی افزود: بانوان در اجتماع با حمایت، پشتیبانی و در کنار هم بودن می توانند محیطی آرام و لذت بخش را برای خود فراهم آورند و مسیر ترقی و پیشرفت را طی کنند.

نظر پور بیان داشت: امور بانوان آموزش و پرورش اداره کل استان خوزستان در نظر دارد پارلمان بانوان را تشکیل داده که در این مسیر نیازمند مشارکت، همراهی و دریافت نظرات بانوان هستیم. این پارلمان فرصتی مناسب برای تبادل تجارب و افزایش آگاهی بانوان و رشد و بالندگی آنان در تمام سطوح است.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در امور بانوان با حضور در مدارس دخترانه صالحات، متقین و شبانه روزی فاطمه الزهرا(س) از فعالیت های این مدارس در ارتباط با توانمند سازی و آگاهی بخشی زنان فرهنگی و دختران دانش آموزان بازدید کرد.

انتهای پیام/م

پارلمان بانوان در خوزستان تشکیل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار