مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی آذربایجان غربی گفت:۷۰ نفر از ورزشکاران این استان شانس حضور در مسابقات آسیایی را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته جوان به خبرنگاران گفت: فرهنگسرای خانه جوان ارومیه به زودی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی قرار خواهد گرفت و فعلا منتظر ابلاغیه استاندار برای واگذاری آن هستیم تا مدیریت و برنامه‌های آن ابلاغ شوند.

وی از آمادگی کامل ورزشکاران استان برای مسابقات آسیایی خبر داد و گفت: ۷۰ تن از ورزشکاران آذربایجان غربی که شانس حضور در مسابقات آسیایی را دارند از هم اکنون به صورت ماهیانه حقوق دریافت می‌کنند.

چمن گلی با اشاره به حضور اردوی تیم ملی قایقرانی افزود:اردوی تیم ملی قایقرانی کشورمان هم اکنون در دریاچه سدشهرچای (سیلوانا) در حال برگزاری است و فرصت خوبی را برای قایقرانی استان مان رقم زده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات تیم فوتبال بانوان همیاری شهرداری ارومیه گفت: باشگاه داری در ارومیه ضعیف است و برنامه ریزی درستی برای آن وجود ندارد، اگر نهادی میخواد باشگاه داری کند باید برای ساپورت مالی و برنامه‌های آن برنامه ریزی مدون و دقیق داشته باشد نه اینکه با فشار روانی طرفداران و پیگیری نمایندگان مجلس در دقیقه آخر مشکلات آن حل شود.

وی در پایان با اشاره به دستاورد‌های این اداره کل تاکید کرد؛ در اداره کل ورزش و جوانان استان، تمام معاونت‌های استان باهم هماهنگ و همدل هستند و یک کار تیمی تمام عیار در جریان است.

انتهای پیام/ن.م

آمادگی کامل ورزشکاران آذربایجان غربی برای مسابقات آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.