معاون فنی مرکز بهداشت بوشهر گفت: در هفته سلامت امسال سه پروژه سلامت در بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

پروژه‌های سلامت در بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمید حبیبی‌نیا  اظهار داشت: سلامتی مهم‌ترین سرمایه هر انسان و نعمتی غیر قابل جایگزین است که با پیشگیری و مراقبت فردی می‌توان از این نعمت الهی حفاظت کرد.

معاون فنی مرکز بهداشت بوشهر خاطرنشان کرد: وظیفه ما و سازمان‌های سلامت محور این است که با همیاری یکدیگر در ایجاد جامعه‌ای سالم کوشا باشیم.

وی افزود: هفته سلامت فرصتی است که با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی‌ها، دستاورد‌ها و انتظارات موجود برای پاسخ‌گویی منطقی و شایسته به مردم، با توانی مضاعف و در قالب یک برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاه‌های سلامت محور در مسیر تحقق سلامت مردم مستحکم‌تر از پیش قدم برداریم.

حبیبی‌نیا اضافه کرد: به همین منظور هماهنگی لازم با ادارات و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی برای برگزاری این هفته صورت گرفته است که این برنامه با مشارکت و همکاری سازمان‌ها و ادارات ذی‌نفع برگزار خواهد شد.

معاون فنی مرکز بهداشت بوشهر برنامه‌های پیشنهادی در این هفته را متنوع دانست و گفت: مهمترین برنامه‌های این هفته پیاده روی همگانی، افتتاحیه مرکز خدمات جامع سلامت هلیله، عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت شهدا و خانه بهداشت بندرگاه، برپایی ایستگاه سلامت و نمایشگاه پویایی و بالندگی وجوانی جمعیت در نقاط مختلف شهرستان بوشهر و اعزام کلینیک سیار دندانپزشکی به نقاط محروم است.

وی بیان کرد: ستاد برگزاری هفته سلامت و جوان با حضور ادارات و دانشگاه‌ها و حوزه علمیه شهرستان بوشهر و مدیران ستادی در سالن مرکز بهداشت جهت ارائه نظرات و برنامه و هماهنگی‌های لازم تشکیل شد.

انتهای پیام/م

۳ پروژه سلامت در بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.