نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیت هیئت‌های مذهبی گفت: هیئت‌های مذهبی بوشهر با کمترین امکانات کار‌های بزرگی انجام می‌دهند.

هیئات بوشهر با کمترین بودجه کار‌های بزرگی انجام می‌دهندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با اعضای هیئت مذهبی رایة‌العباس بوشهر اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی نقش بسیار مهمی در برگزاری مراسم و برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف دارند.

وی با اشاره به اینکه این هیئات با کمترین بودجه و اعتبار کار‌های بسیار بزرگی را انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین نکاتی که اعضای هیئت‌های مذهبی باید مد نظر داشته باشند، حفظ وحدت و همدلی در انجام امور است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه ولایت باید محور وحدت هیئت‌های مذهبی باشد، اضافه کرد: هیچ‌گاه این وحدت و همدلی را از دست ندهید چرا که زمینه‌ساز دستیابی به اهداف مورد نظر در فعالیت‌های هیئتی است.

وی تاکید کرد: در فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی باید علاوه بر اینکه روی افراد جامعه و اقشار مختلف کار می‌شود، روی اعضای هیئت نیز کار شود و خودسازی مد نظر قرار گیرد که یکی از واجبات است.

آیت‌الله صفایی بوشهریی بر لزوم توجه به مسائل اخلاقی در هیئت‌های مذهبی تاکید کرد و افزود: رعایت مسائل اخلاقی در هیئات مذهبی بسیار مهم است و لازم است احترام همه افراد به ویژه جوانان مراعات شود.

وی خواستار انجام کار قوی و هدفمند بر روی جوانان برای جلوگیری از توطئه‌های دشمنان شد و ادامه داد: هیئت‌های مذهبی باید با برگزاری برنامه‌های جذاب و قوی از فضای خود بیرون بیایند و در متن مردم باشند.

انتهای پیام/م

هیئت‌های مذهبی بوشهر با کمترین امکانات کارهای بزرگی انجام می‌دهند

برچسب ها: جوانان ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.