بر اساس گزارش سایت « اسکاتسمن» ستاره ایرانی تیم فوتبال روبین کازان بار دیگر مورد توجه تیم های سلتیک گلاسکو اسکاتلند و دو تیم انگلیسی اورتون و سیتی قرار گرفته است.

سلتیک،اورتون و لستر  به دنبال جذب سردار آزمون

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت « اسکاتسمن» در خبری نوشت،با توجه به گزارش ها سلتیک یک بار دیگر با سردار آزمون، مهاجم ایرانی ارتباط برقرار کرده ، اما برای جذب او باید با اورتون و لسترسیتی رقابت کند.
آزمون 23 ساله، تاره روبین کازان 31 بار پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کرده و 23 گل به ثمر رسانده است و ماه ژوئن سال گذشته عنوان شد که سلتیک علاقمند به خرید این مهاجم است.
از سوی دیگر ایت اچ آی تی سی هم  گزارش داد  تیم تازه لیگ برتری شده وولورهمپتون هم مشتاق خرید این بازیکن است اما برای خرید سردار با رقابت سرسخت لسترسیتی و فولهام مواجه است.

اعتقاد بر این است که علاقه ی اورتون به آینده سام آلاردایس سرمربی این تیم بستگی دارد.

پس از آنکه باشگاه اورتون از طرفدارانش خواست عملکرد آلاردایس را ارزیابی کرده و از 10 به او نمره بدهند، به نظر می رسد آینده او در گودیسون پارک نامشخص و نامطمئن شده است. در ماه ژانویه امسال، روبن کازان اعلام کرد که سلتیک به آزمون علاقمند بود اما برای خرید این بازیکن پیشنهادی ارائه نکرد.

این گزارش در پایان می افزاید،آزمون که در گنبد کاووس ایران متولد شد، از سپاهان در کشورش به روبین کازان ملحق شد و قبل از پیوستن قطعی به آنها در سال 2016،مدتی به روستوف قرض داده شد.

عملکرد او در روستوف منجر به ابرازعلاقه باشگاه های مطرحی از جمله لیورپول، مارسی، آرسنال، بورسیا دورتموند و بایر لورکوزن شد.

زمانی که سردار به طور قرضی برای روستوف بازی می کرد این باشگاه بند خرید قطعی موجود در قرارداد او را فعال کرد و با وجود شکایت روبین کازان، دادگاه داوری ورزش حکم داد که سردار بازیکن روستوف است.
انتهای پیام/


ابراز علاقه دوباره سلتیک و تیم های انگلیسی برای سردار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار