کارشناس‌مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:شرایط بارش در اصفهان برای فردا بیشتر است و بارش رگباری بهاره را شاهد هستیم؛ برای امروز هم رگبار پراکنده خواهیم داشت.

میترا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در رابطه با شرایط جوی استان اصفهان اظهار کرد: پنج‌شنبه اطلاعیه‌ای مبنی بر ناپایداری‌ها در استان اصفهان صادر شد که این ناپایداری‌ها از دیروز آغاز و روز گذشته شاهد وزش باد شدیدی در استان بودیم.

وی با بیان این‌که بیشترین سرعت وزش باد دیروز از شهرستان نطنز با سرعت 79 کیلومتر بر ساعت باد ثبت شده است، افزود: نقشه‌های هواشناسی حاکی از این است که برای امروز همچنان این ناپایداری‌ها را بیشتر به شکل وزش باد روی استان خواهیم داشت.

کارشناس‌مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: برای بعضی از مناطق استان اصفهان هم امروز بارش‌های رگباری پراکنده به خصوص برای مناطق غرب، شمال شرق و جنوب استان داریم.

وی خاطرنشان کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز همچنان ناپایداری‌ها از جمله وزش باد شدید را داریم؛ رگبارهای موقت را برای امروز پیش‌بینی می‌شوند اما برای فردا شرایطش بیشتر است و برای روز دوشنبه اکثر مناطق استان را در برمی‌گیرد.

سیدان اذعان داشت: بارش‌ها به شکل بارش‌های بهاری و رگباری است به خصوص برای یک سری مناطق مثل غرب، جنوب و شمال استان بارش‌ها بهتر است؛ بعضی از مناطق به ویژه نیمه جنوب غربی و شمالی استان هم شرایط برای بارش تگکرگ وجود دارد و باد برای امروز و فردا به خصوص امروز شدید است.

وی تصریح کرد: این سیستم تقریباً اوایل وقت روز سه‌شنبه از استان ما خارج می‌شود و دیگر سه‌شنبه و چهارشنبه هم خبری نیست؛ همچنین تقریباً روند تغییرات دمایی ما چندان شدید نیست.

کارشناس‌مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان عنوان داشت: با خروج سیستم ناپایدار خیلی تغییرات دمایی نداریم، البته یک مقدار برای روز پنجشنبه نسبت به روزهای اول هفته دما کاهش پیدا می‌کند اما به گونه‌ای نیست که بتوان گفت با کاهش دمای آن‌چنانی روبرو هستیم.

وی در پایان از بارش برای شهر اصفهان خبر داد و بیان کرد: شرایط بارش در اصفهان برای فردا بیشتر است و بارش رگباری بهاره را شاهد هستیم؛ برای امروز هم رگبار پراکنده خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.