سرمربی تیم اکسین البرز گفت: بازیکنان و کادرفنی اکسین تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با شکست خونه به خونه شرافت فوتبال را نشان دهند.

لطیفی: تمام تلاشمان برای شکست خونه به خونه را به کار می گیریم / به خاطر داوری ها به لیگ برتر صعود نکردیمعلی لطیفی، سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تمدید قرارداد یک ساله اش با این باشگاه بیان کرد: پس از نتایج خوبی که همراه با اکسین در لیگ یک کسب کردیم، قرارداد را یک ساله تمدید کردیم. این قرارداد مشروط است و اگر باشگاه بتواند درخواست هایم همچون بودجه کافی، جذب بازیکنان مد نظر در نقل و انتقالات و ... جذب کند، فصل آینده هم در خدمت این تیم هستم. باشگاه اکسین در زمان عقد قرارداد با من، گفت: " اگر تیم در لیگ یک بماند، پاداش ویژه ای می دهیم " اما همانطور که می دانید، بالای 20 هفته شانس کسب سهمیه لیگ برتر را داشتیم که متاسفانه با اشتباهات داوری از بین رفت.

او افزود: دیگر نمی خواهیم مانند گذشته، 5 روز مانده به آغاز مسابقات، کادرفنی و بازیکنان تیم را تکمیل کنیم و هدفمان این است که 20 روز پس از پایان لیگ امسال، برنامه ریزی های خوبی برای فصل آینده انجام دهیم.

لطیفی ادامه داد: این هفته، یک دیدار سخت با خونه به خونه بابل داریم. این تیم شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ برتر را دارد و فینالیست جام حذفی است اما در ورزشگاه خانگی مان تمام تلاش مان را می کنیم تا این تیم را شکست دهیم و فوتبال پاک را به نمایش بگذاریم.

سرمربی اکسین در خصوص پیام هواداران نساجی مازندران مبنی بر پیروزی مقابل خونه به خونه اظهار کرد: طرفداران نساجی در روزهای گذشته پیام های زیادی را به من و بازیکنان تیم مان دادند تا با حداکثر توان مقابل خونه به خونه بازی کنیم و به پیروزی برسیم. تمام تلاشمان را به کار می گیریم  تا مقابل این تیم پیروز شویم ، واقعیت این است که اگر جای تیم بابل و نساجی تغییر می کرد، بازهم برای کسب برد به زمین می رفتیم.

لطیفی در پایان گفت: تیم ما شانس کسب سهمیه لیگ برتر ندارد و در خطر سقوط به لیگ دو هم نیستیم اما مطمن باشید برای شرافت مان مقابل خونه به خونه قرار بگیریم. خوشبختانه محرومی نداریم اما پویا سیف پناهی، به همراه 3 بازیکن دیگرمان مصدوم هستند و به این بازی نخواهند رسید.

انتهای پیام/

اظهارات لطیفی درباره دیدار اکسین مقابل خونه به خونه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار