در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

دولت نباید نظام مهندسی ساختمان را زیر سوال ببرد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، گفت: نظام مهندسی در حوزه‌های مختلف ساختمانی خدمات مطلوبی ارائه کرده و وزارت راه و شهرسازی نباید این اقدامات را نادیده بگیرد.

دولت نباید نظام مهندسی ساختمان را زیر سوال ببردصدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه طی پنج سال گذشته ساخت و ساز‌هایی که در حوزه نظام مهندسی صورت گرفته مناسب بوده است، گفت: مجلس و کمیسیون عمران به طور کامل در جریان جزییات اختلافات میان نظام مهندسی کشور و وزارت راه و شهرسازی در حوزه نظام مهندسی قرار دارد.

وی در ادامه افزود: در حوزه ساخت تا به امروز خدمات قابل توجهی انجام شده و ما باید تلاش کنیم تا مشکلات موجود در این حوزه را برطرف کنیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نظام مهندسی در حوزه‌های مختلف ساختمانی خدمات مطلوبی ارائه کرده و وزارت راه و شهرسازی نباید این اقدامات را نادیده بگیرد.

بدری اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی نباید نظام مهندسی را زیر سوال ببرد و ما به عنوان کمیسیون عمران تمامی این اقدامات را بررسی خواهیم کرد و نتیجه آن به زودی ارائه خواهد شد.

گفتنی است، فردا کمیسیون عمران با حضور وزیر راه و شهرسازی و نظام مهندسی جلسه‌ای در خصوص مشکلات اخیر نظام مهندسی کشور و دولت برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار