سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در ورزشگاه ویمبلی لندن، دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی انگلیس، تیم های منچستریونایتد و تاتنهام در ورزشگاه ویمبلی لندن به مصاف هم رفتند و در پایان شیاطین سرخ با پیروزی 2 بر یک راهی فینال شدند.

ابتدا دله علی روی پاس زیبای اریکسن، گل نخست سفید پوشان را به ثمر رساند اما در ادامه شاگردان مورینیو موفق شدند، توسط الکسیس سانچز در دقیقه 24 و آندره هررا در دقیقه 62 به گل برسند و پیروز میدان شوند.

یونایتد در فینال جام حذفی ( FA CUP ) باید به مصاف برنده دیدار چلسی و ساوتهمپتون برود اما دیدار این دو تیم، تماشاگر ویژه ای داشت.

کارلوس کی روش، مربی سابق منچستریونایتد که اکنون در تیم ملی کشورمان فعالیت می کند، امشب ( شنبه ) در ورزشگاه ویمبلی حضور یافت و دیدار شیاطین سرخ و تاتنهام را از نزدیک مشاهده کرد.

مرد پرتغالی فوتبال ایران، سال های زیادی مربی منچستر بود و اکنون با بازگشت به لندن، بازهم خاطراتش با این تیم را زنده کرد.

کی روش اکنون با تیم ملی ایران، خود را آماده مسابقات جام جهانی 2018 روسیه می کند و امیدوارست بتواند همراه با یوزهای ایرانی طلسم شکنی کند و از گروه B ( مراکش - اسپانیا - پرتغال ) بتواند راهی دور حذفی شود.

همچنین او درباره حضور دوباره خود در انگلیس نوشت:

" بازگشت به ورزشگاه ویمبلی و لذت بردن از فضای فوق العاده دیدار دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد در جام حذفی.

همچنین فکر کردن به تصمیم اخیر آرسن ونگر و تمام تاثیرات آن بر فوتبال انگلیس. من آرسن را زمانی که در دهه 90 هدایت تیم موناکو را بر عهده داشت می‌شناسم و زمانیکه همراه تیم ملی پرتغال بودم، بازیکنان مشترکی داشتیم و همیشه با احترام متقابل با یکدیگر کار می‌کردیم.

بعد از آن زمانی که آرسن ونگر تیم ناگویا در لیگ ژاپن را ترک کرد، او مرا برای جانشینی خودش پیشنهاد داد اما چند سال بعد، اینجا در انگلیس، ما درگیر فضای رقابتی شگفت آور بین آرسنال و منچستریونایتد شدیم. منچستریونایتد در پی کسب مقام قهرمانی در فوتبال انگلیس بود اما ما همیشه احترام و صمیمیت یکسانی برای یکدیگر قائل بودیم. اکنون آرسن ونگر تصمیم به ترک آرسنال بعد از 22 سال شگفت انگیز گرفته است. تاثیر او در آرسنال باقی خواهد ماند اما در فوتبال مدرن انگلیس، ما همیشه مدیون او خواهیم بود.

انتهای پیام/

سرمربی تیم ملی ایران در ورزشگاه ومبلی لندن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار