سومین دوره جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی در شیراز برگزار می‌شود.

شیراز میزبان جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانیمهدی احمدی مدیر قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی در شیراز، گفت: شاعران می‌توانند در ۱۱ گویش برجسته اشعار خود را برای جشنواره ارسال کنند و با توجه به اینکه آثار از طریق سایت جشنواره ارسال می‌شود، هنوز آمار دقیقی از آثار ارسالی به شیراز اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه ۵ تیرماه آخرین مهلت اعلام شده برای ارسال آثار است، افزود: این جشنواره مرداد ماه ۹۷ در شیراز با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

احمدی ادامه داد: امام رضا (ع) و خانواده، امام رضا (ع) و جامعه اسلامی، امام رضا (ع) و ارتباط با خدا و سیره و زندگی امام موسی کاظم (ع) به عنوان موضوعات جشنواره اعلام شده و شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد.

وی با بیان اینکه تمامی اطلاعات مربوط به ارسال اثر و گویش‌ها در سایت جشنواره درج شده است، بیان کرد: فرایند ثبت نام و ارسال آثار از طریق بخش جشنواره و تارنمای «شمس توس» به نشانی fars.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir انجام می‌شود.

مدیر قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس تصریح کرد: لهجه‌های وابسته به هر یک از این گویش‌ها نیز برای شرکت در جشنواره معرفی شدند و شاعران برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر

۵ تیرماه آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی

برچسب ها: فرهنگ و ارشاد ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.