یکدوره مسابقات تیر اندازی به اهداف پروازی (تراپ) با شعار "ورزش آری، اعتیاد نه"در منطقه گردشگری دهستان نسراز توابع بخش رخ تربت حیدریه برگزار شد.

برگزاری یکدوره مسابقات تیر اندازی به اهداف پروازی (تراپ) در تربت حیدربهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رئیس هیأت تیراندازی شهرستان تربت حیدریه گفت: در این مسابقات بیش از ۴۰ ورزشکار از شهرهای  تربت حیدریه، مشهد، کاشمر، رشتخوار، تربت جام، فیض آباد، نسر و گنبدکاووس در دوبخش آماتور وحرفه‌ای با هم  به رقابت پرداختند.

مهدی غلامی افزود:در سطح حرفه‌ای شمس الدین خلیقی از گنبد صاحب عنوان نخست شد، صادق لطفی احمدی از تربت جام به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و سیدجوادجلالی از تربت حیدریه در جای سوم ایستاد.

وی افزود:در سطح آماتور نیز اصغر شریعتی، رسول ابراهیمیان و روح ا... مهدی زاده هر سه از نسر بخش رخ به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

بخشدار بخش رخ نیز در اختتامیه این مسابقات با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری منطقه رخ گفت:رویداد‌های ورزشی فرصت بسیار خوبی در معرفی پتانسیل و ظرفیت‌های مختلف منطقه می‌باشد و تلاش می‌کنیم این مهم با مساعدت اداره ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی شهرستان و مسئولین محلی در بخش رخ محقق گردد.
 
جعفر رضوانی افزود معرفی جاذبه‌های بوم گردی دهستان نسر و استعدادیابی بین ورزشکاران از مهم‌ترین اهداف برگزاری مسابقات تیراندازی به میزبانی بخش رخ و دهستان نسر بود.

انتهای پیام//ا.س
 

برگزاری مسابقات تیراندازی به میزبانی بخش رخ تربت حیدریه

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.