تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دیدار با سپیدرود رشت، ۲ بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر، درحالی تیم های سپیدرود رشت و فولاد خوزستان به مصاف هم می روند که فولادی ها برای اعاده حیثیت می جنگند و رشتی برای بقا در لیگ برتر.

فولاد خوزستان با هدایت سید اکبر پورموسوی و کسب 43 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و از سویی دیگر سپیدرود با هدایت جادوگر فوتبال ایران ( علی کریمی ) 29 امتیازی است و برای بقا در لیگ برتر می جنگد. سرخ پوشان اهواز سهمیه آسیا را از دست دادند و برای کسب نتایج ضعیف و اعاده حیثیت می جنگند و بازیکنان و کادرفنی سپیدرود هم نمی خواهند پس از نخستین حضور در لیگ برتر، به لیگ آزادگان بروند.

فولادی ها برای این مسابقه، فرشاد جانفزا و فرزاد جعفری را در اختیار ندارند اما رحیم زهیوی و مبعلی آماده هستند و می توانند با صلاحدید کادرفنی مقابل رشتی ها بازی کنند. در بازی رفت این 2 تیم که در ورزشگاه فولاد برگزار شد، آنها توانستند با گلزنی زهیوی و حردانی به پیروزی برسند و حالا امیدوارند با تکرار برد مقابل شاگردان کریمی، تساوی های پی در پی مقابل پارس جنوبی جم و ذوب آهن را فراموش کنند.

دیدار 2 تیم سپیدرود و فولاد خوزستان، فردا ( یکشنبه ) از ساعت 28 در رشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

فولادی ها با 2 غایب مقابل سپیدرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار