عضو تیم ملی دوومیدانی گفت: من سعی می‌کرده ام همیشه یک الگو برداری از نحوه تمرینات ورزشکاران پرش ارتفاع روسی داشته باشم و خیلی خوشحالم که در کنار آن‌ها تمرین می‌کنم.

کیوان قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد حضورش در اردوی تمرینی روسیه اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تمرینی ام در روسیه و کمپی که در آنجا تمرین می کنم رضایت بخش است. پرنده های سطح بالایی در آن کمپ تمرین می کنند به صورتی که برخی از آنها دارای عنوان جهانی هم هستند و همین موضوع بدون شک کمک می کند تا تجربه ام برای حضور در مسابقات چند برابر شود. این چهارمین مرحله تمرینی اردویم در مسکو به حساب می آید. البته چون هوا در روسیه گرم تر شده است تمریناتم را در یک کمپ تمرینی بسیار مجهز که ورزشکاران خوبی در آنجا حضور دارند دنبال می کنم.

او ادامه داد: خوشبختانه هر اردویی که پیش می رویم مربی ام (یوگنی زاگارولکا) از نحوه تمریناتم ابراز رضایت می کند و به هدف هایی که از ابتدای همکاری مان برایم ترسیم کرده نزدیک تر می شوم. از اول ماه ژوئن نیز در نظر دارم در چند مسابقه سطح بالای بین المللی اروپا شرکت کنم. تمام تلاشم بر این است تا در این مدت کوتاه بتوانم آمادگی ام را افزایش دهم تا در رقابت های آغاز فصل پرش ارتفاع اروپا رکوردهای خوبی را بر جای بگذارم. امیدوارم بتوانم با کسب نتایج خوب در این ماه های اخیر جواب زحماتی را که خانواده، مربی و مسئولان فدراسیون برایم کشیده اند را با یک مدال خوشرنگ در بازی های آسیایی جاکارتا بدهم.

نفر سوم رقابت های قهرمانی آسیا در مورد اینکه تمرین کنار ورزشکاران روسی را چطور ارزیابی می کند، توضیح داد: تاکنون پیش نیامده بود تا چنین تجربه گرانبهایی را در طول این همه سالی که ورزش حرفه ای می کنم را مشاهده کنم. بر خلاف من که در مسابقاتم اشتباهات زیادی را مرتکب می شوم اما آنان بدون هیچ عیب و نقصی پرش هایشان را انجام می دهند و همین مسئله باعث شده تا در رقابت هایی که شرکت می کنند رکورد بالای 2/30 متر را ثبت کنند. من سعی می کنم همیشه یک الگو برداری از نحوه تمرینات آنان داشته باشم.  خیلی خوشحالم که در کنار چنین پرندگانی تمرین می کنم.

امیدوارم دست خالی از جاکارتا به کشور بازنگردم

دارنده مدال نقره بازی های داخل سالن آسیا درباره اینکه چه نتیجه ای را در جاکارتا کسب می کند، توضیح داد: به طور قطع و یقین پرندگان خوبی در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنند و از الان زود است درباره نتیجه صحبت کرد چرا که هنوز زمان زیادی تا آن مسابقات باقی مانده و پس از حضور در رقابت های بین المللی و مشخص شدن رکوردهایم می توانم بگویم چه مدالی در آنجا به دست خواهم آورد. فقط امیدوارم از رقابت های آسیایی جاکارتا دست خالی به کشور بازنگردم.

انتهای پیام/

اظهارات قنبرزاده در مورد اردوی تمرینی اش در کشور روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار