نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: با توجه به اینکه ورزشکاران خوبی در بازی های آسیایی شرکت می کنند نمی توانم پیش بینی کنم که چند مدال در این مسابقات کسب می کنیم.

پریسا بهزادی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره احتمال جذب مربی خارجی برای بانوان پرتابگر چکش کشورمان اظهار داشت: طبق مذاکراتی که مجید کیهانی با اعضای سازمان تیم های ملی انجام داد قرار شد هادی سپهرزاد و شایان با مربیان خارجی پرتاب چکش برای هدایت بانوان کشورمان مکاتبه کنند.

او درمورد شرایط کلی بانوان دوومیدانی کار کشورمان گفت: بانوان ایرانی تمریناتشان را در ایام نوروز ۹۷ به صورت مستمر پیگیری کردند و قرار است نفرات منتخب تمام‌ رده ها در مسابقات لیگ طلایی نخستین رقابت فصل را انجام دهند.پس از این رقابت ها هم نفرات اصلی برای حضور در اردوی تیم ملی دو و میدانی انتخاب می شوند.

بهزادی درمورد احتمال مدال آوران بانوان ایرانی در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: بازی های آسیایی پس از المپیک سطح بسیار بالایی دارد و نفرات قدرتمندی در آن شرکت می کنند. به همین دلیل نمی توانیم پیش بینی کنیم که بانوان کشورمان چند مدال در این مسابقات کسب می کنند‌. البته سعی داریم تا پایان تیرماه نفراتی که بهترین رکورد را دارند برای حضور در بازی های جاکارتا انتخاب کنیم. امیدوارم که نفرات زیادی بتوانند به رکوردهای ورودی شرکت در این رقابت ها دست یابند. ضمن اینکه مسئولان فدراسیون و سازمان تیم های ملی رکوردهایی را به ورودی درنظر گرفته اند که هر ورزشکاری بتواند به آن برسد جزء شانس های مدال آوری قرار می گیرد. پس از اتمام لیگ طلایی هم رکوردها را اعلام می کنیم.

نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی درمورد شرایط نوجوانان پیش از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند گفت: از سال گذشته تاکنون ورزشکاران نوجوانان به طور مستمر زیر نظر مربیان تیم ملی در اردوها حضور دارند اما با این حال تاکنون هیچ سهمیه ای را برای حضور در المپیک نوجوانان بدست نیاورده ایم و قرار شده در رقابت های دوومیدانی نوجوانان قهرمانی آسیا که در تایلند برگزار می شود هر ورزشکاری که به رکوردهای تعیین شده برسد به المپیک نوجوانان اعزام شود.

او درمورد سپیده توکلی گفت: شرایط او رضایت بخش است و پس از اتمام بازی های داخل سالن آسیایی تهران زیر نظر محسن ربانی مربی اش در ایام تعطیلات نوروز در کیش و اکنون هم در تهران تمریناتش را پیگیری می کند.همچنین مربی اش از ما درخواست کرده تا شرایط حضور او را در چند مسابقه بین المللی پیش از شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا برای توکلی فراهم کنیم تا با آمادگی بالاتری در این رقابت ها حضور یابد.

بهزادی در پایان تصریح کرد: از الان نمی‌توانم پیش بینی خاصی در رابطه با حضور اینکه با چه تعداد نفرات در اندونزی حاضر می شویم داشته باشم اما امیدوارم لااقل بتوانیم با چهار یا پنج ورزشکار در بازی های آسیایی جاکارتا حضور یابیم.انشاالله در آنجا هم به نتایج خوبی برسیم.

انتهای پیام/

اظهارات بهزادی درباره شرایط دوومیدانی کاران پیش از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار