فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت:پاسداران انقلاب اسلامی ایران به معنای واقعی خود را پاسدار اسلام بدانند و پیروان واقعی امام حسین (ع) باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسئولین و فرماندهان سپاه شهدای استان با حضور در دفتر امام جمعه ارومیه ضمن دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، اعیاد شعبانیه و روز میلاد امام حسین(ع) که به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است را تبریک گفتند.

سردار شهسواری در این دیدار ماه شعبان را از جمله ماه های سرشار از نور و رحمت الهی عنوان کرد و گفت: امیدواریم پاسداران انقلاب اسلامی ایران به معنای واقعی خود را پاسدار اسلام بدانند و پیروان واقعی امام حسین (ع) باشند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  نیز ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) گفت : روز سوم ماه شعبان که مصادف با ولادت امام حسين (ع) است به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده و شما پاسداران باید افتخار کنید که این روز بهترین و مناسب‌ترین روز برای این عنوان است.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل سپاه افزود: سپاه پاسداران به تناسب ضرورت نقش بسیار مهم و همه جانبه ای را در عرصه های مهم و مورد نیاز کشور ایفا نموده و این جمله از امام (ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود گویای اعتماد و اعتقاد ایشان به این نهاد انقلابی می باشد.

امام جمعه ارومیه ماه شعبان را یکی از ماه‌های پرفیض و با فضیلت دانست و اظهار داشت: به سفارش پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) صدقه دادن،ذکر صلوات، استغفار ، شب زنده داری و روزه گرفتن در این ماه بسیار پر فضیلت است.

انتهای پیام/ح

دیدار فرماندهای سپاه شهدای آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان

 

 

برچسب ها: سپاه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.