کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: مهلت نام نویسی در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به پایان رسیده و ثبت نام در آزمون معارفی تمدید شده است.

سیدامیر عباس جلالی کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛اظهار کرد: چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سراسر شهرستان‌های استان فارس در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مسابقات در ۱۶ شهرستان استان فارس با حضور بانوان و آقایان در دو رشته آوایی انفرادی شامل رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل، قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان ویژه برادران و در رشته‌های معارفی شامل تفسیر نمونه سوره حجر، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم و حفظ و معارف احادیث برگزار می‌شود.

جلالی با اشاره به اینکه نام نویسی این دوره از مسابقات آزمون معارفی تا ۱۰ اردیبهشت ماه تمدید شده است، تصرح کرد: شرکت کنندگان در بخش آزمون معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم می‌توانند تا پایان روز ۱۰ اردیبهشت ماه جاری در این بخش از مسابقات ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه آزمون بخش معارفی در روز ۱۰ خرداد ماه برگزار می‌شود، افزود: آزمون معارفی در ۴ رشته تفسیر و معارف قرآن کریم، حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف نهج البلاغه و تفسیر و معارف قرآن کریم ویژه برادران و خواهران اهل سنت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

تمدید نام نویسی در آزمون معارفی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار