رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عزیزعلی رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز در این استان گفت: مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز در رشته‌های قرائت، اذان، مداحی، تفسیر، نهج البلاغه، حفظ، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز در مقطع زیر ۱۸ سال در مرحله استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله استانی این مسابقات از ۲۷ فرودین ماه تا ۳۰ فرودین ماه امسال در بخش بانوان و از ۳۱ فروردین ماه تا سوم اردیبهشت در بخش برادران با حضور بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کننده برگزار می‌شود که نفرات برتر این مسابقات در ۱۸ رشته به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همچنین به برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع بالای ۱۸ سال نیز اشاره کرد و گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود که زمان دقیق این مسابقات نیز متعاقبا اعلام می‌شود. 

 

انتهای پیام/ش

تبریز میزبان برگزاری مسابقات قران کریم

برچسب ها: قران ، تفسیرقران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.