مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل گفت: فضای ورزش را در ابعاد همگانی و قهرمانی به سمت گفتمان‌سازی هدایت کنیم.

علی ملااحمدی، مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: باید فضای ورزش را در ابعاد همگانی و قهرمانی به سمت گفتمان‌سازی هدایت کنیم تا صحبت از رویدادهای مختلف ورزشی نقل محافل شده و ترویج فرهنگ ورزش‌دوستی به صورت مناسبی عملیاتی شود.

وی در خصوص ترویج سلامت و فرهنگ سازی این موضوع با ورزش در بین مردم گفت: برای ترویج سلامتی و پیاده‌سازی فرهنگ ورزش همگانی، دستگاه‌های مختلف اجرایی باید دست در دست هم داده و برای افزایش نشاط اجتماعی حاصل از ورزش در تلاش باشند.

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در ترویج ورزش، افزود: در این راستا صدا و سیمای استان اردبیل نیز با بهره‌گیری از کارشناسان رشته‌های ورزشی برنامه‌های مختلف و جذابی را درنظرگرفته که در ساعات مختلف در جدول پخش برنامه‌ شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استان قرار می‌گیرد.

ملااحمدی بیان کرد: باید فضای ورزش را در ابعاد همگانی و قهرمانی به سمت گفتمان‌سازی هدایت کنیم تا صحبت از رویدادهای مختلف ورزشی نقل محافل شده و ترویج فرهنگ ورزش‌دوستی به صورت مناسبی عملیاتی شود.

وی توضیح داد: صدا و سیمای استان اردبیل نیز با توجه به اهمیت نقش خود در این موضوع ورود پیدا کرده و با برگزاری برنامه‌های مختلف در پی ترویج ورزش در بین اقشار مختلف مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: بعد از سال‌ها توقف تولید ویژه برنامه «ورزش صبحگاهی» این برنامه مجددا در صدا و سیمای استان اردبیل تولید و پخش می‌شود و با برنامه‌های پیش‌بینی شده حمایت از پخش دیگر رویدادهای ورزشی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

ورزش و رسانه در کنار هم تاثیرگذارند

 

برچسب ها: ورزش ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.