نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت تفویض اختیار را اولین دستور کار خود قرار دهد، گفت: تفویض اختیارات به استان، از انتظارات استان کرمان است.

تفویض اختیار در دستور دولت قرار گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،؛ محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ستاد اقتصاد مقاومتی و فعالان اقتصادی استان کرمان با وزیر اقتصاد در کرمان هدف از برگزاری این نشست در کرمان این است تا با مجموعه اقدامات و سیاست‌های اقتصادی در استان آشنایی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در کرمان توسعه با کمک بخش خصوصی انجام شده و این یک الگو برای تمام کشور است، افزود: هیئت وزیران و رئیس جمهور، کرمان را به‌عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی مطرح کردند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی در استان کرمان انجام شده گفت: امروز با حضور وزیر و اعضای کمیسیون اقتصادی بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

پورابراهیمی با بیان اینکه نتایج فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی در استان، امروز کاملا ملموس است تصریح کرد: این اقدامات در بعضی نقاط باعث مهاجرت معکوس شده و مسیر حرکت با شتاب در حال پیشروی است.

وی با اشاره به اینکه دولت تفویض اختیار را اولین دستور کار خود قرار دهد اظهار کرد: تفویض اختیارات به استان، از انتظارات استان کرمان است.

انتهای پیام/ح

دولت تفویض اختیار را در دستور کار خود قرار دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار