رئیس راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان از افزایش 154 تختی بیمارستان قائم این شهرستان خبر داد.

افزایش 154 تختی بیمارستان قائم تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علی‌محمد اصغری، رئیس راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان بیان کرد: بیمارستان 96 تختخوابی قائم(عج) تویسرکان از سال 87 کلنگ‌زنی شده و با جانمایی‌هایی که انجام شده، تعداد تخت‌ها به 154 تخت افزایش یافته است.

وی افزود: مساحت زمین به متراژ 46 هزار و 762 مترمربع و دارای 4 بلوک مجزا و قسمت‌های الحاقی و مستحدثات جانبی است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان:این بیمارستان دارای 6 طبقه با اسکلت بتنی و دارای 154 تخت با مساحت زیربنا به متراژ 16 هزار و 934 مترمربع است.

اصغری گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های سی تی اسکن، دیالیز، اهدای خون، اورژانس، درمانگاه (دندانپزشکی، رادیولوژی، چشم پزشکی، واکسیناسیون و ...)، آندوسکوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه ، ICU، NICU،LDR، زنان و زایمان، کودکان، CCU، جراحی ، داخلی و اداری و مهدکودک است.

وی در خصوص وضعیت فعلی پروژه خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیمانکار در حال اجرای گچکاری، درای وال، کانال کشی، تأسیسات مکانیکی و الکتریکی، اجرای نما و کاشی‌کاری، نصب چهارچوب و پنجره، لوله‌کشی گاز طبی، احداث پل ورودی، کف‌سازی طبقات و محوطه‌سازی و احداث ساختمان‌های جانبی، پیگیری انشعابات برق، آب، فاضلاب و گاز است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان به هدف از اجرای این پروژه در شهرستان تویسرکان اشاره کرد و افزود: با توجه به کمبود و فرسوده بودن فضاهای بهداشتی و درمانی شهرستان تویسرکان و لزوم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین داخل و خارج از شهرستان، ساخت این بیمارستان در دستور قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی بیمارستان قائم تویسرکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.