دختری ۲۷ ساله‌ای که با همدستی پسری جوان خودرو‌های سواری را در مشهد سرقت می‌کردند دستگیر شدند.

دستگیری عامل سرقت خودرو‌های سواری در مشهد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم دایره تجسس کلانتری نجفی مشهد در پی گیری پرونده سرقت خودرو به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد دختر و پسری جوان، عامل این سرقت‌ها هستند.

 
سرهنگ اکبر آقا بیگی افزود: ماموران انتظامی طرح ویژه‌ای را برای دستگیری این متهمان در دستور کار خود قرار دادند و با اجرای گشت‌های پوششی و نامحسوس، زمانی که متهمان قصد سرقت یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ در محدوده بلوار پیروزی مشهد داشتند وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه  پلیس توانست در این عملیات دختر ۲۷ ساله را دستگیر کندخاطر نشان کرد:  این متهم در اعترافات اولیه خود، با معرفی همدستش ادعاکرد از مدتی قبل با هم آشنا شده و نقشه سرقت خودرو را طراحی ومرتکب دزدی می‌شده اند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: از این دختر ۲۷ ساله ۲ دستگاه خودروی سرقتی و مقادیری وسایل مسروقه از خودرو‌های سواری کشف شده است و جستجو‌های ماموران دایره تجسس کلانتری نجفی برای دستگیری متهم دیگر پرونده و همچنین کشف اقدام‌های مجرمانه این دختر و پسر جوان ادامه دارد.

انتهای پیام//ا.س

 

دستگیری طراح سرقت خودرو‌های سواری در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.