فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: یک دستگاه زانتیا به دلیل توجه نکردن به فرمان پلیس و انجام حرکات مخاطره آمیز توقیف شد.

توقیف یک دستگاه زانتیا با ۴ میلیون تومان خلافیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرگرد حسن شاکری افزود: در پی اعلام پلیس راه بجستان مبنی بر تردد یک دستگاه زانتیا در محور بجستان به سمت بردسکن با سرعت بالا و توجه نکردن به فرمان پلیس بلافاصله گشت پلیس راه بردسکن در این محور و مامورین در محل پلیس راه استقرار یافتند.

وی گفت : خودروی مذکور مورد شناسایی قرار گرفت و مامور مستقر در محل پلیس راه تابلوی ایست را بالا برد که راننده به دستور پلیس توجه نکرد و با سرعت زیاد فرار کرد.

فرمانده پلیس راه بردسکن افزود : مراتب به پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام و تیم گشت پلیس راه پس از چندین کیلومتر تعقیب و گریز راننده زانتیا را متوقف کردند.

سرگرد شاکری خاطر نشان کرد : راننده این دستگاه زانتیا که از زابل خانوادگی قصد داشت به گنبد برود پس از استعلام مشخص شد خودروی مذکور ۴ میلیون تومان خلافی دارد و پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از بازجویی و بررسی دقیق مقدار ۷ گرم حشیش نیز از نامبرده کشف کرد.

وی گفت : به دلیل توجه نکردن به فرمان پلیس و انجام حرکات مخاطره آمیز و داشتن ۴ میلیون خلافی ماشین به پارکینگ هدایت شد و راننده متخلف پس از تشکیل پرونده و بازجویی نیز روانه زندان شد.
 
 
انتهای پیام//ج.ر
 

توقیف خودرو با ۴ میلیون تومان خلافی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.