برای افزایش حمایت از ایتام سادات ،تفاهم‌نامه‌ همکاری بین کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان با موسسه خیریه عترت معصومین (ع) بسته شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: این تفاهم نامه همکاری خیرخواهانه با محوریت ارائه خدمات به ایتام سادات به منظور ایجاد تعامل، هماهنگی، همبستگی و هم‌افزایی منابع و امکانات برای ارتقاء کمی و کیفی خدمات ارائه‌شده به نیازمندان بسته شده است.

مهدی رنجکش افزود: استفاده بهینه و مؤثر از منابع و هم‌افزایی امکانات طرفین درزمینه پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی، ساخت مسکن، ارائه بسته‌های حمایت تغذیه، تامین پوشاک و تهیه جهیزیه فرزندان یتیم سادات  از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه است که خیریه عترت متعهد به پرداخت نیمی از هزینه ها می شود.

وی ۳۷۹ فرزند یتیم سادات این استان را زیرچتر حمایتی این نهاد دانست و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه خیریه عترت معصومین بسیاری از هزینه‌های مددجویان مشترک معرفی‌شده این نهاد را بر اساس ضوابط خود پرداخت می کند و کمیته امداد هم نیمی از هزینه ها را به حساب خیریه برای کمک به مددجویان پرداخت می کند.

 شایان ذکر است:  موسسه خیریه عترت معصومین (ع) سال 1390 با هدف مساعدت به خانواده های بی بضاعت سادات به ویژه ایتام، به منظور پیشگیری از مهاجرت نیارمندان مناطق محروم استان های اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در اصفهان تاسیس شد و  بیش از 600 خانوار شامل هزار و 600 کودک یتیم سادات را حمایت می کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.