مدافع ایرانی باشگاه السد قطر در جمع برترین‌های لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ ستارگان قطر درحالی با قهرمانی الدحیل به پایان رسید که السد با 49 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و الریان سوم شد.

بهترین جایگاه برای بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال قطر ( مرتضی پورعلی گنجی - مهدی طارمی - سروش رفیعی ) به مدافع تیم ملی فوتبال بازمی گردد که همراه با شیرهای قطری ( لقب السد ) در رده دوم قرار گرفت و در جدول گروه بندی لیگ قهرمانان هم در گروه C پایین تر از پرسپولیس قرار گرفت و باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف الاهلی عربستان برود.

همچنین الغرافه هم با حضور مهدی طارمی، با حذف از گروه A لیگ قهرمانان در جدول لیگ ستارگان در رده چهارم قرار گرفت و نتوانست انتظارات هوادارانش را برآورده سازد. الخور هم که سروش رفیعی را در اختیار داشت، در جدول 12 تیمی لیگ ستارگان، با 24 امتیاز هشتم است و باید دید آیا هافبک سابق تیم ملی در این تیم می ماند یا خیر؟

پورعلی گنجی در جمع برترین‌ های لیگ قطر

سازمان لیگ قطر، ساعتی پیش و پس از پایان این مسابقات، برترین‌ ها را در پست های دروازه بان، دفاع وسط، دفاع راست، دفاع چپ، هافبک دفاعی، هافبک هجومی، هافبک راست، هافبک چپ و مهاجم نوک را مشخص کرد که نام مرتضی پورعلی گنجی در میان نامزدهای دفاع وسط به چشم می خورد.

به احتمال زیاد برترین بازیکن فصل لیگ ستارگان، یوسف مساکنی، هافبک تونسی الدحیل است و بونجاح، حمدالله، العربی، تاباتا و ... شانس های زیادی برای کسب این عنوان خواهند داشت.

انتهای پیام/

مدافع ایرانی در بین برترین های قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار