مدیرعامل تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: ۲ سال پیش خواستار احقاق حق خود در پرونده سروش رفیعی شدیم که اکنون این پرونده رسیدگی می‌شود.

علیرضا اژدری زاده مدیرعامل تیم فوتبال فولادخوزستان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت باشگاه فولاد خوزستان از سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: شکایتی از باشگاه پرسپولیس نکردیم و فقط نامه ای به فدراسیون فوتبال 2 سال قبل ارسال کردیم که سروش رفیعی با تیم ما قرارداد دارد اما با سرخپوشان پایتخت قرارداد امضا کرده است.  

او ادامه داد: از فدراسیون فوتبال درخواست کردیم که موضوع پیوستن غیر قانونی رفیعی به پرسپولیس را بررسی کند و خواستار دریافت حق و حقوق خود شدیم.

کمیته تعیین وضعیت باید سریعتر پرونده رفیعی را رسیدگی کند

اژدری زاده بیان کرد: تاکنون این پرونده از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان بررسی نشده است و انتظارمان این است که هر چه سریعتر این پرونده رسیدگی شود.

امیدوارم برای رفیعی و پرسپولیس مشکلی پیش نیاید

مدیرعامل تیم فولاد خوزستان تصریح کرد:امیدوارم که اتفاق خاصی برای سروش رفیعی رخ ندهد و ما فقط خواستار رعایت مقررات نقل و انتقالات شدیم. همچنین امیدوارم برای باشگاه پرسپولیس مشکلی پیش نیاید و این موضوع ختم به خیر شود.

او درباره اینکه از قرارداد رفیعی با باشگاه فولاد خوزستان 38 روز مانده است، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد ومدت زمان قرارداد این بازیکن بیشتر است. او به خدمت سربازی رفته بود و بعد از آن باید به تیم ما برمی گشت اما با پرسپولیس قرارداد بست.

اژدری زاده درباره اینکه رفیعی تخلفی انجام داده است، اظهار کرد: رفیعی حق داشت که تیم خود را انتخاب کند اما طبق ضوابط و آئین نامه باید این کار را می کرد. ما از فدراسیون فوتبال درخواست کردیم بعد از بررسی ضوابط و مقررات، حق را به حقدار بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار