هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از تساوی با ذوب آهن خواستار اخراج سرمربی تیمشان شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند که تقابل این دو تیم با تساوی یک بر یک پایان یافت.

در این مسابقه، رحیم زهیوی برای فولاد و محمدرضا حسینی برای ذوب آهن گلزنی کردند تا دو تیم در باد و باران به تساوی برسند، اما این تساوی سبب شد تا شاگردان پورموسوی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست دهند و پس از پایان مسابقه، تعدادی از هواداران تیم فولاد به انتقاد از عملکرد سید اکبر پورموسوی و علیرضا اژدری زاده پرداختند و خواهان جدایی آن‌ها از این تیم شدند.

آن‌ها پس از اینکه مربیان به کنفرانس خبری رفتند، در جلوی در سالن کنفرانس ورزشگاه هم با شعار‌های زیاد خواستار جدایی سرمربی و مدیرعامل فولاد شدند.

فولاد خوزستان با این تساوی ۴۳ امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت و سهمیه آسیا را از دست داد.

بر همین اساس، سعید اخباری، مربی تیم فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه پس از تساوی مقابل ذوب آهن، سهمیه لیگ قهرمانان را از دست دادیم و از این موضوع ناراحت هستیم. امیدوارم بتوانیم لیگ را به خوبی به پایان برسانیم.

او افزود: هواداران شرایط تیم را نمی‌داستند و به همین دلیل به کادرفنی اعتراض می‌کردند. شرایط سختی در لیگ برتر داشتیم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده نتایج دلخواهی بدست آوریم و دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات اخباری درباره وضعیت تیم فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار