رئیس اخراجی اف‌بی‌آی اعلام کرد ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ شباهت زیادی به رهبری یک گروه «اوباش» دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «جیمز کومی»، رئیس سابق اف بی آی روز گذشته (سه شنبه) در مصاحبه با «سی بی اس» نحوه ریاست جمهوری دونالد ترامپ را شبیه به رهبری یک گروه «اوباش» توصیف کرد.

وی در این مصاحبه به بیان توضیحاتی درباره کتاب جدیدش با نام «وفاداری بالاتر: حقیقت، دروغها و رهبری» پرداخت و در پاسخ به این پرسش که چرا ترامپ را همانند رئیس یک گروه تبهکار و اوباش توصیف کرده است، گفت: «زیرا ریاست جمهوری او شباهت زیادی به رهبری در این گروه ها دارد. منظور من این نیست که دونالد ترامپ دست و پای افراد را می شکند و یا مغازه داران را اذیت می کند. منظورم این است که در ریاست جمهوری ترامپ همه چیز به رئیس بستگی دارد.

جیمز کومی افزود: به نظر می رسد که دونالد ترامپ دین و مذهب را در زندگی اش از دست داده است؛ مواردی که برای یک ریاست جمهوری سالم مورد نیاز است.

جیمز کومی در ماه مه سال گذشته میلادی از سوی دونالد ترامپ از سمت ریاست اف بی آی برکنار شد. کومی پیشتر در مقابل کمیته اطلاعات سنا شهادت داد که دونالد ترامپ از او خواسته است تحقیقات درباره ارتباط مایکل فلین، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، با روسیه را متوقف کند. این درحالی است که ترامپ چنین مسئله ای را تکذیب کرده است. روسیه تاکنون بارها ادعای دخالت در انتخابات آمریکا را تکذیب کرده است. ترامپ هم وجود هرگونه دخالت از سوی روسیه را رد کرده است.

جیمز کومی در کتاب جدیدش درباره لحظات پرچالشی که او در دوره ریاست اف بی آی با آن مواجه شده است، توضیحاتی را ارائه کرده است. کتاب جدید او از روز گذشته به فروش گذاشته شد. جیمز کومی نام این کتاب را بر اساس از درخواست های ترامپ از خود انتخاب کرده است. رئیس جمهور آمریکا در طول تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا از کومی خواسته بود که به او وفادار بماند. ترامپ حتی بارها پیش از انتشار این کتاب، جیمز کومی را دروغگو خطاب کرده بود.


انتهای پیام/

انتقاد جیمز کومی از نحوه ریاست‌جمهوری ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار