رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: بهره‌گرفتن از تکنولوژی‌های جدید و به روز کردن اطلاعات می‌تواند در اتخاذ تصمیمات درست و صحیح تاثیرگذار باشد

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جلال شریعتی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج صبح امروز در جلسه عقد تفاهم نامه فی مابین دانشگاه آزاد و شهرداری و شورای شهر در سنندج، گفت: مدیریت یک نوع علم است و بهره‌گرفتن از تکنولوژی‌های جدید و به روز کردن اطلاعات می‌تواند در اتخاذ تصمیمات درست و صحیح تاثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: کمیسیون‌های مختلفی در شورای شهر تشکیل شده که هر کدام از این کمیسیون‌ها با تشکیل کارگروه‌های مختلفی و دعوت از اساتید برجسته دانشگاه و صاحب نظران سعی شده که به بهترین نحو ممکن در راستای رصد و بررسی مشکلات اقدام شود.

وی افزود: تعامل  و همکاری شهرداری وشورای شهر با دانشگاه آزاد موجب می‌شود که از علوم و تجربیات هم استفاده لازم را ببرند و با استفاده از خرد جمعی و با توجه به امکانات موجود در راستای رفع معضلات شهری تلاش کرد.

شریعتی تاکید کرد: اگر مدیران در قبال مردم و مسولیتی که قبول کرده‌اند احساس مسولیت کنند می‌‌توانند خدمات و اقدامات مناسبی را انجام دهند.

وی ابراز امیدواری کرد: با عقد تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی بتوانیم از ظرفیت‌های موجود هم به بهترین نحوه ممکن در راستای رفع مشکلات سطح شهر و توسعه همه جانبه سنندج گام های اساسی برداریم.

انتهای پیام/ د م

عقد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد و شهرداری و شورای شهر در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.