نتایج استانی هفتمین جشنواره ی نوجوان سالم و ابتکارات به نقل از اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی استان و پس از یک ماه بررسی و داوری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،غیاثی رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی استان با اشاره به اعلام نتایج استانی هفتمین جشنواره ی نوجوان سالم وابتکارات پس از یک ماه بررسی و داوری گفت : شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت از خود در برابر آسیب‌های اجتماعی، معرفی دستاوردها و ابتکارات، پیشگیری و مراقبت در مدارس استان و شناسایی الگوهای موفق آموزش پیشگیری و مراقبت از کودکان و نوجوانان از جمله اهدافی بودند که در این جشنواره مدنظر قرار گرفت.

وی افزود:جشنواره نوجوان سالم در سه محور پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از گرایش به سوءمصرف موادمخدر و پیشگیری از گرایش به خشونت برگزار شد.

دبیرهفتمین جشنواره ی نوجوان سالم وابتکارات با بیان اینکه این جشنواره در هفت رشته دانش‌آموزی و سه رشته برای همکاران فرهنگی برگزار شد،خاطرنشان کرد: در بخش دانش‌آموزی آثار در قالب رشته‌هایی مانند ایده پردازی، مقاله‌نویسی، نقاشی، روزنامه دیواری، عکس، فیلم کوتاه، نرم‌افزار و چندرسانه‌ای ارائه شد.

به گفته غیاثی در بخش همکاران نیز،آثار در قالب الگوها و فنون آموزش پیشگیری در کلاس درس، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری و پروژه‌های ابتکاری پیشگیری ارائه گردید.

 رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش زنجان افزود: 18 هزار و 268 اثر دانش آموزان و فرهنگیان استان به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.

وی گفت: مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ی نوجوان سالم وابتکارات درقالب تقدیر از همکاران و دانش آموزان برگزیده روز چهارشنبه  پنجم اردیبهشت سال جاری در محل  کانون فرهنگی تربیتی شیخ الاشراق سهروردی زنجان برگزارخواهد شد.

گفتنی است، مرحله ی کشوری این جشنواره نیز در تابستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /ک

اختتامیه هفتمین جشنواره ی نوجوان سالم وابتکارات در زنجان ماه آینده برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
زهرا
۰۰:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
منتخبین جشنواره باید تشریف بیاورند مراسم یا لوح ها به مدرسه تحویل داده می شود.