مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: توسعه محدوده این منطقه سبب توسعه جنوب شرق کشور و تحول اقتصادی منطقه می‌شود.

توسعه منطقه آزاد سبب تحول در جنوب شرق کشور خواهد شدعبدالرحیم کردی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: منطقه آزاد چابهار تنها منطقه‌ای در کشور است که هیچ مرز رسمی زمینی، دریایی و هوایی ندارد که این با کلیات ذات مناطق آزاد در تعارض است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در چند سال گذشته پیگیری‌های زیادی انجام شده و خوشبختانه اواخر سال ۹۶ به نتیجه خوبی رسید و امسال در دستور کار قرار دارد موضوع توسعه محدوده منطقه آزاد چابهار است.

وی با اشاره به توسعه محدوده منطقه آزاد بیان کرد: در واقع از سال‌ها پیش موضوع الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به منطقه آزاد چابهار مطرح بوده است.

وی ادامه داد: در زمینه الحاق یا عدم الحاق این بنادر به منطقه آزاد چابهار کار کارشناسی زیادی انجام شده و مزایا و معایب آن مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار تصریح کرد: نگاه دولت در سال‌های اخیر به توسعه همه جانبه سواحل مکران به ویژه شهر چابهار به عنوان اصلی‌ترین کانون فعالیتی این سواحل معطوف شده و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این مورد عنایت ویژه‌ای دارند.

رئیس هیات مدیره منطقه آزاد چابهار گفت: کار کارشناسی ویژه‌ای روی چابهار انجام شده و در مسیر خاصی دنبال می‌شود و نگاه و هدف حاکمیت و دولت بر رفع موانع و مشکلات این شهر است.

انتهای پیام/گ

توسعه منطقه آزاد چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار