نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امنیت و آسایش جامعه امروز ما مرهون آمادگی و شجاعت نیرو‌های مسلح است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی، یگان‌های نظامی و انتظامی، بخشی از توان رزمی و دفاعی خود را در استان به نمایش گذاشتند.

در این مراسم که با حضور اقشار مردم و مسئولان استان در بلوار مصلای امام خمینی بجنورد برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی، ارتش را بازوی توانمند انقلاب در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: امروز نام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، لرزه بر اندام دشمنان انقلاب و نظام اسلامی می‌اندازد و سبب خنثی شدن توطئه و طمع آنان به ایران اسلامی می‌شود.

محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی هم با بیان اینکه طرح انحلال ارتش در اوایل انقلاب، دسیسه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: هیچ واهمه‌ای از تهدیدات دشمنان نداریم و با آمادگی و هوشیاری توطئه آنان را خنثی می‌کنیم.

در ادامه، همراه با رژه مشترک یگان‌های نمونه ارتش، یگان‌های زرهی، یگان‌های پیاده، یگان‌های خودرویی، موتوری و پدافند هوایی، تجهیزات نظامی، تجهیزات جنگ‌های نوین و توپخانه صحرایی، اقتدار و توانمندی نظامی ایران به نمایش گذاشته شد.

امیر سرتیپ ابراهیم گلگلی فرمانده تیپ مستقل 130 پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی نیز گفت: ارتش در طول چهار دهه از عمر انقلاب، نقش تاثیرگذاری در تامین امنیت و دفاع از کشور داشته و همواره مدافع نظام اسلامی بوده است.
وی اظهار کرد: یکی از راه های جلوگیری از تهدید های دشمن، بالا بردن توان دفاعی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح است.
وی افزود: ارتش همواره برای مردم و در کنار مردم در عرصه های مختلف حضور داشته است و اکنون نیز برای خدمات رسانی به کشور، آمادگی کامل دارد.

امنیت جامعه امروز مرهون رشادت‌های نیرو‌های مسلح است+ تصاویر

امنیت جامعه امروز مرهون رشادت‌های نیرو‌های مسلح است+ تصاویر

امنیت جامعه امروز مرهون رشادت‌های نیرو‌های مسلح است+ تصاویر

امنیت جامعه امروز مرهون رشادت‌های نیرو‌های مسلح است+ تصاویر


انتهای پیام/آ


رزه نیرو‌های مسلح درخراسان شمالی

برچسب ها: ارتش ، وزارت دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.