مراسم روز ارتش در کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مراسم بزرگداشت روز ارتش امروز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین استان در محل بزرگراه امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شد.

آغاز مراسم روز ارتش در کرمانشاه

امیر فرهاد آریانفر ارشد نظامی آجا در غرب کشور در این مراسم گفت: روز ۲۹ فروردین که به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران به عنوان روز ارتش و حماسه سازی نیروی زمینی نامگذاری شد، به عنوان نقطه عطف و برگه زریتی از رشادتهای بزرگواران ارتشی و ملت ایران به ثبت رسیده است.

آغاز مراسم روز ارتش در کرمانشاه

آغاز مراسم روز ارتش در کرمانشاه

 

وی افزود: ما در این روز افتخارداریم که امام(ره) فرمود ارتش لشگر اسلام و قرآن است و این لشگرموظف است از ملت پشتیبانی کند لذا هرکس با ارتش مخالفت کند با اسلام مخالفت کرده است.

آغاز مراسم روز ارتش در کرمانشاه

آریانفر گفت: هم اکنون ارتش با تعریف ساختار خود در کنار سایر نیروهای مسلح وارد فاز بزرگی از اقدامات بازدارندگی شده است و هم به لحاظ تجهیزات و هم ساختار در اوج اقتدار خود قرار دارد.

امیر آریانفر تاکید کرد: امروز ارتش تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب در کنار سایر نیروهای مسلح با اقتدار در مقابل هر گونه تهدید منطقه ای و فرامنطقه ای و دشمنان تکفیری آمادگی جانفشانی در راه آرمانهای انقلاب و حراست از تمامیت ارضی کشور را دارد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران دراوج قرار دارد

 

برچسب ها: کرمانشاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.