طرح سد زیبامحمد برای سال ۹۷ اعتباری در حدود ۶ تا ۷ میلیارد تومان دریافت کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  کلنگ احداث سد زیبامحمد در سال ۹۱ به زمین زده شد، اما با گذشت حدود ۷ سال  عملا پیشرفتی حاصل نشد و شاهد تعطیلی روند اجرای طرح بودیم.

 

طرح سد زیبامحمد برای سال ۹۷ اعتباری در حدود ۶ تا ۷ میلیارد تومان گرفته است تا شاهد اجرای دوباره روند احداث آن باشیم.

ملکشاهی راد، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: در ۶ سال گذشته با توجه به اینکه دولت با کمبود اعتبارات روبرو بوده ساخت برخی سد‌ها را از دستور کار خارج کرده که نمونه بارز آن را باید سد زیبا محمد خرم‌آباد دانست.

وی افزود: در دور هشتم مجلس شورای اسلامی ساخت سد زیبا محمد مصوب و حتی کارگاه تجهیز شده، اما تاکنون هیچ اعتباری برای این طرح در نظر گرفته نشد.

تخصیص ۷ میلیارد تومان اعتبار به طرح سد زیبامحمد

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به اینکه ساخت سد زیبا محمد به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم منطقه بوده و بار‌ها خواستار تکمیل این طرح بودند تحقق این هدف در دستور کار نمایندگان این شهرستان قرار گرفت.

ملکشاهی راد اظهار داشت: خوشبختانه امسال اعتباری در حدود ۷ میلیارد تومان برای احداث آن در نظر گرفته شده و امیدواریم شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

وی در ادامه گفت: در همین راستا در مراحل اولیه مقرر شده است که تا یک یا دو ماه آینده مناقصه برگزار و شاهد تجهیز کارگاه و آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.

انتهای پیام/د

از سرگیری عملیات اجرایی سدزیبا محمد در سالجاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.