نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان با اشاره به ماموریت‌های ویژه دانشگاه فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت بر تقویت موضوعات مهارتی تاکید کرد.

موضوعات مهارتی باید در دانشگاه فرهنگیان تقویت شودبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نشست سراسری و دوره آموزشی، فرهنگی رتبه های برتر کنکور کشوری(زیر ۱۰۰۰) سراسری در دانشگاه فرهنگیان با حضور حسین خنیفر، سرپرست دانشگاه فرهنگیان، مهدی نوید ادهم، دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان دانشگاه فرهنگیان صبح امروز در باشگاه فرهنگیان برگزار شد.

در این دوره آموزشی حجت‌الاسلام والمسلمین دادگر، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، عنوان کرد: دوره آموزشی برای رتبه های برتر در دو مرحله انجام می شود و دوره بعد در ۱۹و ۲۰اردیبهشت ماه خواهد بود که صحبت های مهمی برای این اقدام طراحی کرده ایم.

وی ادامه داد: دانشگاه سیاست‌هایی برای سوق دادن رتبه های برتر به دانشگاه اتخاذ کرد و اکنون در مسیر تحقق این هدف پیش می‌رویم.

 تولید فکر در عرصه تعلیم و تربیت به کمک تربیت معلم می‌آید

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه ایجاد فرصت و تولید فکر در عرصه تعلیم و تربیت به کمک تربیت معلم می‌آید، گفت: ایده های خلاقانه را در استفاده از طرح های کمک آموزشی و آموزشی از این دانشجویان مشاهده کردیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین دادگر با اشاره به اینکه باید شبکه نخبگان تشکیل دهیم، بیان کرد: می توان از ظرفیت این شبکه در عرصه‌های مختلف دانشگاه استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه کارکرد معلمی باید ارتقا پیدا کند، تصریح کرد: باید روش های نوآورانه ای را در عرصه معلمی به کار گرفت و نقش تمدنی را برای کمک به تحقق نوین اسلامی مورد توجه قرار داد.

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه وجه تمایز دانشگاه فرهنگیان را نقش فرهنگی و دینی پررنگ و تاثیر گذار در عرصه معلمی دانست و عنوان کرد: موضوعات مهارتی باید در دانشگاه تقویت شود و نسبت به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و دانشگاه فرهنگیان بیشتر توجه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین دادگر تصریح کرد: تقویت انگیزه و احیای دانشجویان رتبه های برتر، ارائه پیشنهادات برای پیشبرد بهتر کارها در دانشگاه را مورد توجه داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار