معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام از اعزام مشمولان مقاطع لیسانس و بالاتر در یکم اردیبهشت ۹۷ خبر داد.

 فراخوان اعزام به خدمت مشمولان لیسانس از یکم اردیبهشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ  امیر رضا حیدری اعلام کرد: کليه مشمولان غایب وغیر غایب استان مقاطع لیسانس وبالاتر که برگ آماده به خدمت سربازی تاريخ یکم اردیبهشت 97 دريافت کرده اند ،می بایست راس ساعت ۷صبح روز شنبه مورخه یکم اردیبهشت به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در بلوار شهید بهشتی – خیابان شهروند حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی افزود: افرادی که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح نشده اند، می توانند به نزديکترين دفاتر خدمات الکترونيک انتظامی (پليس +10) مراجعه و پس از دريافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن، اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی استان ایلام با اشاره به اين مطلب که عدم حضور بموقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب می شود،افزود: مشمولان می بايست برگه های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسيناسيون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح و ساير مدارک مورد نياز مانند شناسنامه ، کارت ملی و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

 

انتهای پیام/ع

 فراخوان مشمولان لیسانس و بالاتر به خدمت سربازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.